Am cunoscut-o de curând pe Teodora Migdalovici, o creativă cu multe premii internaționale, care este ambasador al festivalului Cannes Lions în România și care promovează, de 14 ani, tinerii creativi din industria de advertising ai României peste hotare. Teodora este o sursă inepuizabilă de inspirație, o călătoare incurabilă și un fel de elefant alb în lumea publicității. Asta pentru că este unul dintre cei foarte puțini care au fost la toate festivalurile Cannes Lions, fără să rateze unul în ultimii 18 ani. Acolo a luat pulsul creativității din întreaga lume, creând, la rândul ei o școală ce a devenit foarte premiată – The Alternative School for Creative Thinking.

Anul acesta, școala a organizat o competiție în care doar tinerilor cu vârsta maximă de 23 de ani le este permis să se înscrie. Proaspătul câștigător al competiției din 2018 este Georgiana Toacsen, cea care va și reprezenta România anul acesta la Roger Hatchuel Academy alături de alți 34 de tineri creativi din alte colțuri ale lumii. La cei 22 de ani ai săi, Georgiana are o filosofie de viață care este total opusă față de cea a celor de vârsta ei: deși se poate stabili cu ușurință în Franța, unde a și trăit primii săi 11 ani de viață, ea a ales să lucreze în România. Pentru ea, în România sunt șanse de dezvoltare incomparabile cu cele din afară: apar oportunități noi în fiecare zi, companii noi care se instalează în România și asta îți permite să îți dezvolți felul de a gândi, de a conviețui cu diferite culturi, dar îți oferă și șansa de a învăța de la oameni experimentați.

Așadar, creativitatea românească merge în competiții internaționale și îi dorim Georgianei să vină îmbogățită din experiența de întâlnire a altor 34 de tineri creativi care vin din alte colțuri ale lumii.

Trimite mai departe: